@Stefan: BareBone steht für einen Spielmodi, der bedeutet, dass du keine Perks hast, keine KillStreaks etc... Hast eigentlich nur Waffe... Und druff
Sooo nach erstem Erfahrungsbericht:
Das Spielen ist dasselbe als bisher... Ich habe bisher lag- und freezefrei gespielt, also hat sich daher für mich nciht geändert... Die die bisher Laggs hatten, sollten besser spielen können...
Die einzige Auswirkung die ich bemerkt habe gerade ist, dass die Abschusskamera laggfrei funktioniert... Wuhuuuuuu
Die Dinge die laut Rene gefixt wurden konnte ich nicht testen, wie Server-Slots etc... Aber wenn das so ist, würde ich sowieso sagen, dass wir die alle mit einem PW benennen, da wir ja in letzter Zeit einige Probleme hatten, wenn mal 8 Leute oder so im Spiel waren^^
Team-Change konnt ich noch nciht testen...
zu den Spawns wurde wohl noch nichts geändert, soll laut Kali im nächsten Patch kommen...
Also weiter im takt, für mich ist jetzt alles genauso wie vorher^^
EDIT: Hier sind mal die Fixes für BO Multiplayer und Rcon:
LIVE FIXES 12/15
* Improved threading performance on computers with only 2 cores. * Additional performance optimizations * Added an option to pre-cache all shaders during load time. This fixes hitching related to shader compiling on some video cards when viewing an area of the map for the first time. * Fixed random freezes in certain computer configurations. * Allow Team Change on Ranked servers when it does not unbalance teams (this is a server admin option). * Allow Team Change grace period at start of match (server admin option). * Added 4 more reserved slots (server admin option) * /connect * Improved quickmatch results (server side change) * Fix for watching films through Combat Record * Fixed compassSpectatorsSeeEnemies exploit * Fixed 3rd person fov exploit * Fix for infinite supply drop exploit. * Fixed crosshair flickering when stereo is active. * Various spawn improvements * Various sound improvements * Fix for Zombies - Teammate shadows not displayed properly. * Fix for radar not staying on in One in the Chamber when it should. * In a Domination match, the Position Secured medal is no longer delayed. * 'Hardened: Equipment Shot' Challenge can now be completed by destroying a 'Camera Spike'. * Fix for choppy final killcam in dedicated servers. * Various map glitches fixed. * Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by his) * Added mixed hardcore playlist * Added mixed barebones playlist * Added 12 player versions of all playlists
Black Ops Rcon Tool:
* Reduced timeout values. Connect (or failure to connect is faster). * Added all white-listed dvars for Ranked and Unranked. Admins have rcon access to ALL available dvars. * Added Settings and Console tabs for Ranked servers. * Fixes a bug where the "Server" tab doesn't update values when connecting to a new server. * Added version number to the title bar. * Fixed a bug where UI state didn't persist after switching to another server. * Added "disconnect" button. * Fixed map "set" to not use admindvar. * Changed all dvars which could be possibly float, to float. Mostly these are time-type dvars. * Fixed bug where entering a value of zero for Message Duration would cause a unhandled exception error. * Truncated all message fields to 140 chars.
Laut ChangeLog wurde auch die Spawns "improved", hab ich jetzt in den beiden Runden die ich gespielt habe nicht gemerkt, aber vielleicht ham sies ja doch geändert... Naja ich geh jetzt mal arbeiten